Re: [SlovLit] Srečanja, Primorska, pa še ena žalostna novica

Pon Jun 7 19:15:40 CEST 2004

----- Original Message -----
From: "Minka Marija Cvetek" <marija.cvetek1 na guest.arnes.si>
To: "Miran Hladnik" <miran.hladnik na guest.arnes.si>
Sent: Saturday, January 31, 1998 2:37 AM
Subject: Re: [SlovLit] Srečanja, Primorska

> Pozdravljeni!
>
> Z revijo Primorska srečanja sem se "srečala" v gimnaziji, že v 60-ih letih
> prejšnjega stoletja, ko sem pripravljala  maturitetno nalogo o Alojzu
> Gradniku. Od takrat jo marsikomu priporočam "v uk in izobrazbo". Kako
> pomembno vlogo je revija odigrala na tej slovensko - italijanski fronti,
> vedo najbolje Primorci sami. Bognedaj, da bi nehala izhajati!
>
> Z lepimi pozdravi!
>
> Marija Cvetek

========

Z žalostjo sporočam novico, da Gradnikov dedič ne dovoli objave kritične
izdaje Pesmi o Maji na internetu, ki jo je po predlogi iz 3. knjige
Gradnikovega Zbranega dela v okviru raziskovalnega projekta pri ZRC SAZU
pripravil Tomaž Erjavec. Ta lepi izdelek bo tako lahko na ogled le
posamičnim interesentom.

lp miran

Dodatne informacije o seznamu SlovLit