[SlovLit] Virtualne knjižnice

Pet Maj 28 08:04:48 CEST 2004

V torek sem se odzval vabilu na 33. srečanje delovne skupine knjižnic
Vzhodne in Južne Evrope (ABDOS, originalno ime je hudo dolgo) v Kielu.
Sam sem predstavil slovenske spletne literarne vire (prosojnice so na
ogled na http://www.ff.uni-lj.si/slovjez/mh/kiel.pps), posebej zanimivi
pa so se mi zdeli referati Mareka Adamieca o poljski literaturi na
internetu (http://monika.univ.gda.pl/~literat/), Romana Leibova o
spletni rusistiki (http://www.ruthenia.ru), Alexandra Smoljanskega o
(žal plačljivem) ruskem informacijskem servisu in iskalniku Integrum
(http://www.integrum.com/; demo cedejko si lahko ogledate zainteresirani
pri meni) in Hannelore Gonschior ter Gudrun Wirtz o nemških virtualni
strokovnih knjižnicah za humanistiko ViFa in Vascoda
(http://www.vifaost.de/; http://www.vasoda.de). Zavidanja vredno! lp
miran

Dodatne informacije o seznamu SlovLit