[SlovLit] Otroška radijska igra

Janez VRECKO janez.vrecko na guest.arnes.si
Ned Maj 9 20:31:10 CEST 2004

On Friday 07 of May 2004 14:55, klemnov na email.si wrote:
> Vabim vas, da v nedeljo, 9. 5., poslušate premiero radijske igre za otroke
> Elizabeta Cvilinska. Predvajana bo ob 8. uri na prvem programu RS.
> Lp, Klemen Lah

> Prispevke poiljajte v goli besedilni obliki (Format --> Plain Text) na
> naslov slovlit na ijs.si. umevce prikliite na zaslon z izbiro Format -->
> Encoding --> Central European (ISO).

-- Dragi Kolega!  Žal sem prepozno prebral vaš meil in seveda zamudil  vašo
radijsko igro.   Še posebej   mi je žal zato, ker sem kot otrok  na povsem
posvečen način preždel  pred radijem vsako nedeljsko jutro, saj takrat še ni
bilo televizije.  Upam, da bo kakšna ponovitev. Čestitam  za objavo in  lep
pozdrav! Janez Vrečko

Janez VRECKO
Ljubljana, SLOVENIJA
janez.vrecko na guest.arnes.si