[SlovLit] Izrazje v IT /ii.

David Pahor david.pahor na naveza.com
Tor Jan 27 12:32:50 CET 2004

  Pozdravljeni!

At 17:12 8.1.2004, =?iso-8859-2?Q?Mojca_Tomi=B9i=E6?= wrote:
>Lep pozdrav!
>
>At pomeni  v ang. pri, ce se prav spominjam. Me prav zanima, kako boste
>prepricali vso slovensko srenjo, ki ze uporablja izraza lojtra (kjer se mi
>zdi umestno uporabljati lestev) in afna, ki ji prav niè ne manjka, da bo
>govorila slovlit ajka ijs pika si. Ajka je mimogrede tudi tascin kuzek.
>Pa lepe pozdrave od povsem zadovoljnih uporabnikov.
>Mojca Tomisic

  S krepko zamudo, pa vendar ...

  Ko sem pred desetimi leti predlagal izraz "splet" za "web", so me imeli
nekateri racunalnikarski znanci za motenega. Danes je "vsa slovenska srenja
prepricana", da je "splet" povsem sprejemljiv izraz.

  Poskusiti ni greh.
  Morda se izraz "ajka", ki ga ze dejavno uporabljam, prime.

  Ce bi danes ponovno urednikoval racunalniskemu leksikonu, bi vanj
vsekakor vpisal tudi izraza "ajka" in "visaj" - vsaj kot sopomenki "afni"
in "lojtri".

Spletni pozdrav, David Pahor

mailto: david.pahor na naveza.com
http://www.pasadena.si/knjigarna/?q=Pahor&qT=0