[SlovLit] Cankar, tokrat s Hiso Marije Pomocnice

Miran Hladnik miran.hladnik na guest.arnes.si
Tor Apr 22 09:16:19 CEST 2003

----- Original Message -----
From: "anaj grcar" <anja_grcar na yahoo.com>
To: <miran.hladnik na Uni-Lj.si>
Sent: Monday, April 21, 2003 6:51 PM
Subject: lep pozdrav!

> Sem dijakinja tretjega letnika Srednje sole za oblikovanje in fotografijo
in delam seminarsko nalogo knjige Ivana Cankarja: Hisa Marije
Pomocnice.Zanima me, kje bi lahko dobila ozadje nastanka dela in odgovor na
vprasanje, zakaj se je avtor ponekod tako  "brutalno" izraza in opisuje tudi
tisto, kar naj ne bi oz. je bilo takrat nemoralno. Knjiga mi je ponekod zelo
nejasno napisana, saj avtor stalno menjava realnost in iluzijo oz.
onostranstvo.Ze vnaprej se Vam najlepse zahvaljujem za odgovor! Lepo
pozdravljeni!Anja Grcar