[SlovLit] Objektivnost in znanstvenost ....

Pon Feb 17 12:42:26 CET 2003

----- Original Message -----
From: "Denis Poniž" <denis.poniz na guest.arnes.si>
To: "Miran Hladnik" <miran.hladnik na guest.arnes.si>
Sent: 17. februar 2003 7:24
Subject: Objektivnost in znanstvenost....

Ne bi se več oglašal, če mi ne bi v roke prišel, čisto po naključju, eden od
letošnjih priročnikov, kar nekaj sotrudnikov ga je ustvarilo, izdal pa
Gyrus.

Pa me zanima samo tale malenkost: bo tudi letos famozna
Maturitetna komisija za slovenski jezik izdala
"mnenje" o priročniku (kih) ali pa je so) priročnik(i) tako bleščeč proizvod
slovenskega lirterarnovednega uma, da to ni potrebno?

Ko se bodo gospe in gospodje iz famozne komisije "izjasnili", če se seveda
bodo, bom pa postavil še nekaj vprašanj z mesti v tem priročniku, ki so zelo
interesantna, za dijake pa jako koristna.

lp Denis Poniž

Dodatne informacije o seznamu SlovLit