[SlovLit] Prevajanje

Jože Andrej Čibej ekorist na siol.net
Ned Feb 16 21:13:45 CET 2003

Vsi ti "hm" so se porodili tudi meni, ko sem si nabavil
"lahko različico" tega programa. Pa sem na koncu pristal pri
misli, da so pač ene stvari "za na vile", druge pa "za na
lopato". In se strinjam, da je treba fantom za "vile" kar
takoj čestitati, zraven pa povedati, da je "lopata" še
daleč, pa bi bilo koristno, če bi bila bliže in sploh ne bi
bilo narobe, če bi naša mlada država ... in sploh ... in oh.

LP vsem, Jože

----- Original Message -----
From: "Tomaz Erjavec" <tomaz.erjavec na ijs.si>
To: <slovlit na ijs.si>
Cc: <sdjt-l na ijs.si>
Sent: Saturday, February 15, 2003 5:52 PM
Subject: [SlovLit] Prevajanje

Miran Hladnik writes:
 > V torek 18. 2. 2003 bo ob 13:00 v veliki predavalnici na
In-Bštitutu Jožef-A
 > -BŠtefan Miro Romih predstavil prevajalni sistem Presis,
ki prevaja iz-A

babicm writes:
 > Pravkar sem preizkusil prevajalski program Presis.
 > Slovenski stavek: "V-Bčeraj popoldne se je na Bledu
začelo evropsko prvenstvo-A
 > v -Bšahu." je prevedel v angleščino kot: "Yesterday in
the afternoon is on-A
 > Bled begin Europeanly championship in chess."
 > Hm.
 >
 > Matja-Bž Babič-A

Pa saj prevod sploh ni slab; ok, seveda ni sintakticno
pravilen,
vseeno pa prevede pomen - ce je nekoga zanimalo kdaj se je
zacelo
prvenstvo, pa ne zna slovensko, je to zvedel. Popolno
(karkoli to ze
pomeni) prevajane odprtega besedila je izziv tudi za fr-en
in podobne
pare, kjer so v razvoj vlozili ze ogromno. Tu pa program le
orje
ledino..

lp,
Tomaz

--
Toma&zcaron; Erjavec         | Dept. of Intelligent Systems
E-8