[SlovLit] Pesnisko-glasbeni festival 69

Miran Hladnik miran.hladnik na guest.arnes.si
Tor Nov 19 08:50:16 CET 2002

----- Original Message -----
From: Gal Gjurin
To: miran.hladnik na guest.arnes.si
Sent: Tuesday, November 19, 2002 2:33 AM

Lepe pozdrave! No, tole je poskus vzpostavitve "plain texta" (obstaja kakšen
golobesedilski prevedek?) po navodilih, ki mi jih daje wordova Sponka
Pomagačka ... če mi ni uspelo, bi prosil za inštrukcije, da bom to končno
znal. Obljubim, da bom širil znanje okrog. Gal.

===========

Pesniško-glasbeni festival "69"
 --- v teatru Gromka ---
(Metelkova)

TOREK, 19. NOVEMBRA 2002 -- akustični večer
ob 22.00 KLEMEN PISK in Žabjak trio
na kratko nadaljujejo gostje večera: Katja Plut,
Alja Adam, Stanka Hrastelj,
za povrh še gost iz Avstralije
ob 24.00 pa GAL GJURIN in projekt Mesto & Mesto
(sledi džezovsko-bluzovski marmeladni se?en)

SREDA, 20. NOVEMBRA 2002 -- vštekani večer
ob 22.00 TONE ŠKRJANEC in Jani Mujič
ob 23.30 JURE NOVAK in Epski kabaret Soteska
(sledi vštekana glasbena panorama (Virus))

ČETRTEK, 21. NOVEMBRA 2002 -- e-večer
ob 22.00 GREGOR PODLOGAR, PRIMOŽ ČUČNIK in B Menu
(ob zaključku festivala sledi zabavno druženje z B Menu,
DJ Podlogarjem, še preostalimi pesniki in gostujočimi glasbeniki)

--- Vstopnina 300 SIT z letakom, (500 SIT brez,
tridnevna karta 800 SIT.) ---

Dodatne informacije o seznamu SlovLit