Fw: [SlovLit] Zlati boben

Sre Okt 23 14:09:50 CEST 2002

----- Original Message -----
From: "Kržišnik Erika" <Erika.Krzisnik na ff.uni-lj.si>
To: "Miran Hladnik" <miran.hladnik na guest.arnes.si>
Sent: 23. oktober 2002 13:04
Subject: RE: [SlovLit] Zlati boben

Marsikaj pametnega in premišljenega je bilo v zvezi z zakonom o jeziku do
danes že povedanega ob tako vnebovpijoči bedariji, kot je Golden Drum, a
zgoditi se ne more nič (?). Mislim, da ima Urad za jezik - če že obstaja
taka institucija - na voljo dovolj drugih zakonov, na katere bi se lahko
skliceval, če bi hotel reagirati ("Saj mogoče hoče, a ni seznanjen?" reče
oseba A. - In oseba B se čudi: "Pa kako si lahko tak urad privošči, da s tem
ni seznanjen?"). Skratka, še vedno mislim, kar sem že napisala: poti sta
dve, ena uradna (=Uradova), druga javni medij (časopis). Marko, vsaj za
časopis napiši - ti imaš v tem trenutku največ podatkov o stvari.
Lep pozdrav
Erika

Dodatne informacije o seznamu SlovLit