Fw: [SlovLit] Bobnanje

Pet Okt 18 09:01:12 CEST 2002

----- Original Message -----
From: "Kržišnik Erika" <Erika.Krzisnik na ff.uni-lj.si>
To: "Miran Hladnik" <miran.hladnik na guest.arnes.si>
Sent: Friday, October 18, 2002 8:58 AM
Subject: RE: [SlovLit] Bobnanje

Dragi Marko,
ali si tole sporočilo poslal tudi na Urad za jezik, ki deluje - če prav
vem - pri Vladi RS. Če nisi, svetujem, da pošlješ - kar na ime direktorja
(ali kakršenkoli že naziv je) dr. Janeza Dularja. Če je nekdo uradno
(pravno, sodno) dosegel prepoved rabe slovenščine kjerkoli v Sloveniji, je
to treba tudi dalje urejati uradno in pravno in sodno. Za to pa je prvi
poklican in (predvidevam) pristojen Urad za jezik. Dalje oz. vzporedno pa bi
bila dobrodošla tudi novica o tem v Delu.
Pozdrav
Erika

Toda