[SlovLit] slovenistika

rangus na email.si rangus na email.si
Sre Okt 16 10:12:52 CEST 2002

Spoštovani!
V ponedeljek sem se, kot eden redkih študentov slovenistike, udeležil
slavnostnege sestanka, ki je potekal ob razdružitvi slavistike in slovenistike.
Dejanje pozdravljam in ga smatram kot pozitivno. Na govorniškem odru se je
zvrstilo kar nekaj avtoritet slovenistike, ki sem jih z veseljem poslušal.
Beseda je tekla o nastanku, razvoju, težavah naših predhodnikov, nekoliko pa so
se govorniki zazrli tudi v prihodnost.  Zanimivo pa se mi zdi, da nihče od
govornikov ni omenil študentov, kar me je nekoliko zmotilo. Zanimivo je tudi,
da nas je bilo na sestanku vsega skupaj le kakšnih trideset, pa še mi smo
prišli zato, ker nas je tja povabila  profesorica, pri kateri smo imeli ravno
takrat predavanja. To se pravi, če ne bi bilo nas, bi sestanek potekal brez
študentov, kar pa po mojem mnenju ni v redu.
Mislim, da je slovenščina na dobri poti, kar kaže tudi nedavni dogodek, obenem
pa se mi zdi, da bi morali profesorji in študentje ob takih in podobnih
dogodkih bolje sodelovati.

Lep pozdrav, Žiga Rangus.

http://www.email.si

Dodatne informacije o seznamu SlovLit