[SlovLit] Slavistično zborovanje v Mb

Pon Okt 7 13:32:25 CEST 2002

From: "Petra Prohart" <petra.prohart na guest.arnes.si>
To: <slovlit na ijs.si>
Subject: Slovenski slavistični kongres
Date: Sun, 6 Oct 2002 11:59:15 +0200

Lepo pozdravljeni!

Se s svezimi obcutki s Slovenskega slavisticnega kongresa sem se usedla  za
racunalnik, da izlijem v e-posto vse tisto, kar mi je bilo vsec in  kar me
je motilo. V prvi vrsti se sprasujem, komu je sploh namenjeno zgoraj
omenjeno  srecanje. Za nas, ki ucimo v OS ali SS, pravzaprav ni
pripravljenega nic  konkretnega. Res smo lahko prisluhnili nekaterim
izrednim referatom  (izstopal je referat dr. Zinke ZORKO, ki nas je ponovno
ocarala), a kaj  prakticno koristnega za nas - preproste - ni bilo.

Omenim naj le pestro ponudbo knjig, prirocnikov in ucbenikov; tu smo se
lahko napasli in se kaj kupilli. In kaj nas je se motilo? Visoka kotizacija
(24 000sit) ne prinasa s seboj nikakrsnih popustov,  saj je bilo potrebno za
druzabni vecer odsteti kar 5 000sit, za  gledalisko predstavo (ki je bila
cudovita) 1 600sit in za ekskurzije  cca. 4 000sit.

Pogresamo tudi referate uciteljev (profesorjev) praktikov (SS ali OS),  ki
morda res ne bi bili toliko zanimivi za akademike, a za veliko vecino
uciteljev, ki prihajamo na kongres, bi taksni referati pomenili tesnejsi
stik s stroko. Vseeno pa je kongres cas in mesto za druženje slavistov, za
izmenjavo  izkusenj, za seznanjanje z novo literaturo. Se se bom udelezevala
kongresov, a upam, da bodo organizatorji v  prihodnje upostevali nase
pripombe.

LP

Petra

Dodatne informacije o seznamu SlovLit