[SlovLit] O bodočih int elektualcih in have a nice day

klemnov na email.si klemnov na email.si
Sre Apr 10 12:59:35 CEST 2002

Lep pozdrav! Moj prispevek bo žal jedrnato površen, saj si moram kot
gimnazijski profesor čas za tole pisanje dobesedno "odtrgati od ust". G. Jana
in Javornika lahko potolažim, da del tega časa namenjam tudi omembi J.
Stritarja in ruskih književnikov. Hkrati ju vabim, da si vzameta kakšno urico
ali dve in se oglasita na gimnaziji Jožeta Plečnika (ali pa kateri drugi, po
volji) in v miru pokramljata z gimnazijci in gimnazijkami tako o Stritarju kot
o ruskih književnih velikanih (še posebej vabljena na referat o Oblomovu, ki
sem ga "moral" v - že tako ali tako nabasani načrt - uvrstiti na željo/zahtevo
dijaka. Da o Ani Karenini ne govorim ...). Verjamem, da bosta prijetno
presenečena in da hitropotezne ankete ne bodo edino merilo tega, kar počnemo v
srednjem šolstvu. Predlagam pa, da pohitita, kajti v prihodnosti, kot se slika
v pravkar potekajočem srečanju z blestečim nazivom MODEL EUROPEAN PARLIAMENT
(Ljubljana, Slovenia 2002,6.-14. April), bo slovenščina tako odveč. Mladi
slovenski parlamentarci se namreč na srečanju, ki poteka v Sloveniji (!?)
pogovarjajo menda le še v angleščini. In zakaj se ne bi, ko pa so vsi programi,
pozdravni govori, vso spremno gradivo, ki sem ga dobil prek šole, v
angleščini. "Young people are the future and a guarantee for development" bi
nabjrž še dodala "Mayoress of Ljubljana".
Ob takih stvareh je omenjanje Stritarja pač anahronizem.

http://www.email.si

Dodatne informacije o seznamu SlovLit