[SlovLit] Baje

Čet Apr 4 09:37:44 CEST 2002

Utrinek iz spomladanskega slavističnega študijskega dopisovanja, ki je
obležalo v eni od predavalnic. Če dopisovalca dovolita, damo v forum še
tisto, kar sem odrezal spredaj in zadaj. lp miran

============

"[...] baje, da je čist kul. kao 10 min (10 vprašanj - kratki odgovori - ena
beseda). po moje se kr splača it.

ok, grem!!!! tok si pripričljiva, da bi po moje mogla kr u politko it ... a,
a, a, a,?

ja, sj verjetn tud zgledam zelo odločno - tkole v roza puloverju, z blond
punčkasto čupo.

direkt za u parlament ... :) a se še kej splača it pisat?

ne da bi vedla. jst mam namen it maja delat stcsl, skj, ... ? prvi roki, ker
nikol ne veš, kok časa boš delu te [...] predmete.

jaja js tut grem stcsl, skj pa tut ta drugo eriko ... pa bjelčeviča valda

pučas, pučas, pa bomo mogoče še kam prlezl.

učit treba se je! [...]"

Dodatne informacije o seznamu SlovLit