[SlovLit] Še o pravopisu, ki žal še nima lastnega foruma

Sre Mar 20 07:21:52 CET 2002

Se opravičujem dopisnikoma, ker ju nisem vprašal za dovoljenje, vendar se mi
zdi, da je reč take narave, da jo lahko v imenu "javnega interesa" dam
naprej v Slovlit. lp miran
===========
----- Original Message -----
From: "Miha Rus" <MihaR na iolar.com>
To: "'Miran Hladnik'" <miran.hladnik na guest.arnes.si>
Sent: 18. marec 2002 10:51
Subject: RE: Lep pozdrav
Pozdravljen, Miran.
Po dolgem času se spet oglašam - seveda spet s prošnjo za napotilo oz.
referenco. Iščem koga, ki bi mi vedel svetovati, kje v pravopisu dobiti
nedvoumno pravilo za sklanjanje samostalnikov tipa Netware, Netwara - našim
tehnicistom, ki sledijo svoji nikoli izpolnjeni želji po dokočni enoumnosti,
rodilnik ni všeč, češ da se izpremeni izgovor. [...]
Lp, Miha
========