[SlovLit] Re: [SlovLit] Slovenščina s komunikacijo

Pon Jan 7 12:48:28 CET 2002

----- Original Message -----
From: Jan Zoltan <zoltan.jan na guest.neticom.si>
To: Miran Hladnik <miran.hladnik na guest.arnes.si>
Sent: 07. januar 2002 11:26
Subject: Re: [SlovLit] Re: [SlovLit] Slovenščina s komunikacijo

Prenova poklicnega izobraževanja in uničenje predmeta "slovenščina" je
napredovalo že zelo daleč in če želimo preprečiti katastrofo, bi morali kar
energično poseči. Pred meseci sem o tem pisal predsedniku SD, dr. Marku
Jesenšku, vendar ne vem, če je pobudo upošteval, oziroma, kaj je napravil.
Morda bi ga bilo dobro še enkrat spomniti na pomen in razsežnosti
prizadevanj, pri katerih po mojem vedenju slovenistična stroka ni
sodelovala.

Vsekakor so avtorji zelo samozavestni in vehementno utrjujejo pozicije
(srečanja z ravnatelji, predstavitve v Portorožu, srečevanje v mednarodnih
okvirh - program Mocca, profiliranje širše javnosti, ki je poneumljanju
naklonjena, itd.).

Lepe pozdrave

Zoltan JAN

Dodatne informacije o seznamu SlovLit