[SlovLit] Fw: PRO©NJA

Jaka Zeleznikar jaka na jaka.org
Sre Nov 14 19:50:19 CET 2001

Miran Hladnik wrote:

> 1. Glasujemo?
>
> Oba pi¹eta verze: pesnik slovenski in kantavtor slovenski. Prvi jih izda v
> knji¾ici v 500 izvodih, drugi na zgo¹èenki v 130.000 izvodih. Prvi jih
> razdeli zastonj svojim prijateljem, drugemu jih pokupijo. Prvi se tola¾i z
> mislijo, da knji¾evnost ne bo izumrla, dokler bo ¾iv en sam bralec, drugi si
> z usodo knji¾evnosti ne beli glave, ker od nje (brez subvencij) dobro
> ¾ivi. --- Opozicija med njima se je vzpostavila v diplomskem seminarju, kjer
> letos obravnavamo slovensko knji¾evnost na netradicionalnih nosilcih
> [...]

Nekaj misli torej na temo medij-vsebina

sam ne vidim nobenega razloga, da bi lahko trdil, da je
kvaliteta vsebine odvisna od medija; prej bi veljalo, da je kvaliteta
vsebine
(ne glede na medij) odvisna od zelje avtorja/ev po množiènosti, kjer je
takorekoè dejstvo, da s prilagajanjem vsebine mnozicnosti, kvaliteta le
te pada

bolj zanimiv se mi zdi odnos med medijem in vsebino v tem, v koliksni
meri je
prilagojenost vsebine mediju odlocilna za kvaliteto vsebine in ali lahko
in kako
medsebojno primerjamo kvaliteto vsebin na razliènih medijih?

jaka
http://www.jaka.org/

Dodatne informacije o seznamu SlovLit