[SlovLit] Fw: PROŠNJA

Miran Hladnik miran.hladnik na Uni-Lj.si
Sre Nov 14 18:35:53 CET 2001

1. Glasujemo?
2. Kdo je mar?

========

1. Glasujemo?

Oba pišeta verze: pesnik slovenski in kantavtor slovenski. Prvi jih izda v
knjižici v 500 izvodih, drugi na zgoščenki v 130.000 izvodih. Prvi jih
razdeli zastonj svojim prijateljem, drugemu jih pokupijo. Prvi se tolaži z
mislijo, da književnost ne bo izumrla, dokler bo živ en sam bralec, drugi si
z usodo književnosti ne beli glave, ker od nje (brez subvencij) dobro
živi. --- Opozicija med njima se je vzpostavila v diplomskem seminarju, kjer
letos obravnavamo slovensko književnost na netradicionalnih nosilcih
(cedejke, kasete, video, splet ipd.), in z njo vprašanje, ali smemo
književnost na alternativnih nosilcih na hitro odpraviti z argumentom, da v
artističnem smislu ni vredna. Glasujemo?

miran

2. Kdo je mar?