[SlovLit] en rahel protest

Sre Jul 4 13:00:03 CEST 2001

----- Original Message -----
From: Orel Irena <irena.orel na ff.uni-lj.si>
To: 'Miran Hladnik' <miran.hladnik na guest.arnes.si>
Sent: 04. julij 2001 11:26

[...]
Glede etnologije pa je zgodba taka: udeleženci so si želeli predstavitev
slovenskih ljudskih šeg in običajev in ne konkretno ljudskih pesmi: povabili
smo prof. dr. Bogataja, pa nam je v začetku aprila povedal, da ne bo mogel,
ko je izvedel za poletni urnik obveznosti, nato se je odločala nekaj časa
dr. Helena Ložar Podlogar iz ZRC SAZU, na katero sem se obrnila, a zaradi
časovne stiske ni mogla sprejeti, tako da smo se sredi aprila spomnili prof.
Dušice Kunaver, ki je bila pripravljena v kratkem času napisati prispevek.
Če je dr. Terseglav želel sodelovati, mu ne bi bilo treba nič drugega kot
sporočiti; vse, ki so bili sami pripravljeni sodelovati, smo vključili v
program.
[...] Lep pozdrav  Irena

> From: "Marko Terseglav" <marko.terseglav na guest.arnes.si>
> To: <slovlit na ijs.si>
> Subject: en rahel protest
> Date: Tue, 3 Jul 2001 18:05:37 +0200

[...]
> gre le bolj za blamazo Seminarja, ki mu vrednost in
> strokovnost zmanjsujejo ljubiteljski predavatelji

Dodatne informacije o seznamu SlovLit