[SlovLit] Spoznavajmo svet in domovino

Sob Mar 3 17:53:55 CET 2001

Na delo v London
Podiplomci v Bochum
Tujci v Slovenijo

=========

V London

From: Michaela <michaela na prima-global.com>
To: "'tomaz.erjavec na ijs.si'" <tomaz.erjavec na ijs.si>
Subject: Slovene tuition
Date: Thu, 1 Mar 2001 12:19:06 -0000

Dear Tomaz
We are a language agency based near London and we are looking for a
professional Slovene language tutor to do a 500 hour course for us.
Do you know anyone in or around London who would like to teach for us?

Please help if you can. It is extremely difficult to find a tutor for
Slovene. Many thanks
Michaela

===========

Podiplomci v Bochum

Zadnjič sem med spletkami navedel samo naslov povabila z Univerze v Bochumu:
http://www.ruhr-uni-bochum.de/ost-west/. Danes informacijo dopolnjujem s
podatkom, da je vabilo namenjeno humanističnim in družboslovnim doktorandom,
ki bi želeli svoje doktorske teze vključiti v okvirno temo
Kultura--(državna) oblast--družba. V naslednjih dveh letih študija bodo 30
kandidatom financirali 4 enomesečna bivanja na svoji univerzi, kjer bodo na
kolegijih izmenjavali svoje izkušnje -- v nemščini, angleščini, ruščini ali
francoščini. V drugem turnusu v letih 2003--2005 bodo sprejeli do 50
udeležencev, okvirna tema pa bo tedaj Nacionalno določeno mišljenje in
kulturni pojavi 19. in 20. stol. ter njihovo mednarodno preseženje. Sklad
prispeva po 1250 DM na bivanje, krije prevozne stroške in stroške nakupa
strokovne literature. Prijave do 31. marca, prvi kolegij bo od 6. do 31.
avgusta 2001. Podiplomske študente zavzeto spodbujam k prijavi!

=======

Slovene for Travelers

Slovenščine za popotnike (Slovene for Travelers) je zdaj v celoti v delovni
verziji dostopna na naslovu http://www.ff.uni-lj.si/sft/ -- menda prva taka
spletna knjiga pri nas. Vabljeni k ogledu in kritični presoji. Od klika na
stavek do zvoka mine pri meni doma 6--13 sekund. Poročajte mi prosim o
svojih izkušnjah: se vam je kdaj stran sesula ali ste imeli težave s
šumevci? Začetna stran bo še deležna estetske obdelave.

lp miran

Dodatne informacije o seznamu SlovLit