[SlovLit] Re[Slovlit]: NKP in slovenščina na daljavo

Hladnik Miran miran.hladnik na guest.arnes.si
Sob Nov 18 08:29:41 CET 2000

----- Original Message -----
From: Vladimir Osolnik <vladimir.osolnik na ff.uni-lj.si>
To: Miran Hladnik <miran.hladnik na guest.arnes.si>
Sent: 14. november 2000 20:44
Subject: Re: [SlovLit] NKP

Dragi Miran,
hvala za obvestilo o NKP.
Prebral z zanimanjem kot lep seznam želja. Naslov  Trubarjevega zavoda na
srečo ne prinaša toliko ideološkega naboja kot kakšen drug, je pa vsekakor
še vedno močno določen z verskim ozadjem, ki ga v naslovih, s katerimi se
želi primerjati, npr. British Council ali Goethe institut ali Fulbright
foundation ni. Vsak slavist bi bil verjetno bolj navdušen nad ustanovo s
Prešernovim imenom. Ob praznovanju obletnice rojstva bi bilo to tudi
smotrno.
V točki 9 je že v naslovu zapisan nesmisel: SVOBODNI UMETNIKI. Človek se
rodi svoboden, v poklicu pa je lahko zaposlen ali pa ne, oz. SAMOSTOJEN. Če
je slovenski umetnik po definiciji države lahko svoboden, potem (smo) so vsi
drugi zasužnjeni.
Druga beseda, ki jo je treba povsod v besedilu nadomestiti je:  NAJ  (...),
kajti vsaka stvar BO, ali pa je ne bo.
O ostalem še ne morem govoriti, ker ne poznam finančnega ozadja in novega
sistema organizacije. V. Osolnik

=========