[SlovLit] Fw: [SlovLit] O pristnih človeških stikih

Pet Okt 20 08:37:14 CEST 2000

----- Original Message -----
From: Ekorist <ekorist na siol.net>
To: Hladnik Miran <miran.hladnik na guest.arnes.si>
Sent: Thursday, October 19, 2000 4:15 PM
Subject: Re: [SlovLit] O pristnih človeških stikih

Spoštovani!

V splošnem dopuščam možnost, da je mogoče gojiti  "resnične medčloveške
stike"  tudi po elektronski poti. Zagotovo pa za zdaj elektronska pot
onemogoča "najplemenitejše medčloveške odnose" (v smislu P. Zidarja in
napisa, ki ga je neki Kemperle /če me spomin ne vara/ prispeval na šolsko
klop). Zato naj nam elektronsko sporazumevanje ne vzame preveč časa ...

Lep pozdrav, J. A. Čibej