[SlovLit] Fw: Pocitniski pozdrav in vabilo

Ned Avg 27 21:56:33 CEST 2000

----- Original Message -----
From: Peter Jurgec <pjurgec na yahoo.com>
To: <miran.hladnik na guest.arnes.si>
Sent: Friday, August 25, 2000 9:26 PM
Subject: Pocitniski pozdrav in vabilo

> [ ...] opozoriti na svojo novo (iskreno
> povedano tudi prvo po vrsti --> nameravam pa jo
> redno vzdrzevati) internetno stran na naslovu:
> http://www.geocities.com/pjurgec/
> Stran, kjer med drugim objavljam tudi zapiske
> (upam, da to s stalisca avtorskega prava ni
> sporno; ce je, mi, prosim, sporoci), je morda
> zanimiva tudi za sirso slovenisticno (internetno
> zainteresirano) javnost (mene osebno najbolj
> zanimajo odzivi na projekte, kar bi znalo biti
> nadvse koristno!). [...] Prosim tudi za
> kakrsno koli pripombo v zvezi s stranjo.
> Sicer pa zelim uspesen popocitniski zacetek.
[...] Peter Jurgec

> P. S.
> Tehnicno vprasanje: kako za SR (ali SRL) pravilno
> citiras internetni naslov na koncu opombe (enako
> tudi v primerih pred locilom, na zacetku,
> samostojno)? Na koncu SR je sicer pika (a to se
> mi ne zdi dobro). Jaz sem v recenziji, ki jo (kar
> predolgo) pripravljam, to resil z navajanjem v
> narekovajih, kar je spet sporno, a vseeno bolje,
> kot s piko na koncu. Hvala za odgovor ze vnaprej.

[miran.hladnik na guest.arnes.si nemudoma odgovarjam, da je pika na koncu
spletnih navedkov res nerodna reč, ker zavaja bralca, da je del spletnega
naslova, čeprav je le znak konca povedi. Z vedno pogostejšo rabo spletnih
lokacij bodo taki nesporazumi odpravljeni: bralec se bo enostavno naučil, da
se spletni naslovi ne končajo s piko in pravilno interpretiral piko v
navedku spletnega naslova kot skladenjsko dejstvo. Jaz bi piko torej
optimistično obdržal.]

> =====

> Pri pisanju pricujocega besedila je zaradi tehnicnih razlogov upostevano
nacelo Stresice pa postavite sami.
> Obstaja teznja po jezikovni pravilnosti (prim. Slovenski pravopis 1,
1997), vendar pa je udejanjanje odvisno od
> trenutnega razpolozenja Petra Jurgca. Kakor koli ze, napake vseh vrst so
mozne. [...]

Dodatne informacije o seznamu SlovLit