[SlovLit] Re: O Evropi

Hladnik Miran miran.hladnik na guest.arnes.si
Pon Avg 7 08:45:14 CEST 2000

O Slovencih in Evropi
Opomba urednika

=================

O Slovencih in Evropi

>From anton.gosar na guest.arnes.si  Sun Aug  6 20:51:20 2000

Dragi kolega iz II. in se nekaterih nadstropij!

("Dragi Miran" nocem napisati, odkar je "Dragi Lojze" postal stil
nagovora med politiki - bi rekel "kolegi").
Preko neke tretje osebe (ki Te je priporocila v branje) sem prisel do
Tvojih novic. Zares so me Tvoja razmisljanja razveselila, zabavala in
vzbudila tek, da bi na kaksne teme tudi sam napisal kaj podobnega. Ne
bom se odzval na kocljive teme o ljudstvu, konzervativizmu in
liberalizmu ("konzervativizem" ponavadi pripisujemo necemu kar dolgo
traja!), ampak bi Ti dal povsem prav glede ozkosti slovenskega
intelektualca. Ponavadi se novosti bojimo ali pa jo dajemo v nic.
Primera sta Evropa (ki nas bo "pozrla") in elektronsko prevajanje.
Slovenci smo pac iz neke podalpske doline (zaprti sistem) in vsakega, ki
pride cez prelaz k nam  ze sumnicimo, da nam hoce slabo ali pa, da nas
hoce z robo pretentati. Pravkar sem napisal osnutek za predavanje na
Poletni univerzi v Bovcu (Moritsch & Co.) in Ti ga posiljam kot
dopolnilo Tvojih vedenj (in morda v zastonjsko lektoriranje).

Lep pozdrav

Anton

Opomba urednika

Kolegom se opravičujem, ker prihajajo njihova sporočila na Slovlit pod mojim
e-naslovom. Ker imajo nekateri naročniki Slovlita težave s pošto v
html-obliki, moram namreč njihova pisma v tem formatu pred objavo očediti
neberljivih znamenj. Dragi slovlitjani, preden odpošljete, izberite prosim
opcijo golo besedilo ali plain text. lp miran

Dodatne informacije o seznamu SlovLit