Fw: [SlovLit] studij in kakovost Spletne novice marec_3

Hladnik Miran miran.hladnik na guest.arnes.si
Sre Mar 15 06:47:25 CET 2000

----- Original Message -----
From: Bogomir Mihevc
To: Miran Hladnik
Sent: 14. januar 2000 10:55
Subject: Re: [SlovLit] studij in kakovost Spletne novice marec_3

(Izredni) studij in kakovost

Zacetno vprasanje je bilo, ali dobijo (izredni, tudi podiplomci) za svoj denar dovolj,
najbrz kaj vec kot moznost poslusati improvizirana predavanja. Vprasanje sem razsiril na redne, ali dobijo za davkoplacevalski in svoj denar dovolj kakovostno moznost studija (sem sodijo tudi: stud.literatura, vaje, konsultacije, nenazadnje izpiti in diploma in se kaj.).
Zdaj pa Miran pise, da moti tiste "prave, zaposlene" izredne st. le visina solnine,
onih drugih "samoplacnikov" pa niti to ne, saj upajo na lazji prehod po "obvoznici" na redni studij.

Ali tako sploh koga moti dejstvo, da del studentov "poslusa" v 1.letniku precej manj ur predavanj, da imajo manj stika z ucitelji in ostalimi studenti, da ne govorimo o verjetno slabsem predznanju (izmerjeno z maturitetnimi tockami)? Studenti dobijo moznost, fax denar, ucitelji za naporno dodatno delo honorar, kaj je sploh narobe? Tudi na podiplomskem je izgleda podobno.
Morda bere tole tudi kak (izredni, redni, podiplomski) student, zanima me njegovo/njeno mnenje. Tudi storkovno drustvo in bodoci delodajalci bi lahko pokazali kaj interesa za kakovost studija, tudi izrednega, ne le tistega v katerega so vkljuceni zaposleni ucitelji/uciteljice.
                                        B.Mihevc
  V debato o izrednem študiju naj prispevam domnevo, da so proti mastni šolnini v glavnem tisti izredni študentje, ki res študirajo ob delu; vsi drugi, to je tisti, ki so jih starši vpisali tako zato, ker niso izpolnili pogojev za redni vpis, pa tiho pristajajo nanjo, ker jo razumejo kot plačilo (hitre) obvoznice do rednega študija v naslednjih letnikih.

  lp miran

HTML priponka je prečiščena...

Dodatne informacije o seznamu SlovLit