[RTK-tekmovalci] MARS 2008

Mojca Miklavec mojca.miklavec na gmail.com
Sre Jul 9 00:55:31 CEST 2008

Če se vam tik pred šolo še toži po morju in razgibavanju možganckov
... upam, da ni preveč "off-topic".

Prijetne počitnice,
     Mojca & Marsovci

-------

Bi šli na MARS?

MARS je MAtematično Raziskovalno Srečanje, namenjeno srednješolcem, ki
jih zanimata matematika in računalništvo. Letošnji MARS bo potekal v
Kopru od 24. do 30. avgusta, za udeležence je na voljo še nekaj
prostih mest. Vodilna tema letošnjega srečanja je Grupe in simetrija v
matematiki, poljudna predavanja na to temo pa bo za MARSovce
pripravilo nekaj uglednih slovenskih raziskovalcev (predvidoma dr.
Peter Šemrl, dr. Štefko Miklavič, dr. Klavdija Kutnar in dr. Primož
Šparl). Kot prejšnja leta bodo dijaki tudi letos sodelovali v
MARSovskih delavnicah (dinamična geometrija, oblikovanje matematičnih
besedil in grafike, osnove programiranja, Zome konstrukcije, programi
za študij simetrije...) in pripravili MARSovske projekte, ki jih bodo
predstavili na zaključni predstavitvi 30. avgusta na Fakulteti za
matematiko, naravoslovje in inf. tehnologije Koper.

Več informacij in navodila za prijavo najdete na spletni strani www.mars2008.si.

Dodatne informacije o seznamu RTK-tekmovalci